tiistai 27. joulukuuta 2011

Hamstraaja iski jälleen

"Sinusta taitaa tulla kokki", sanoi vanhempi herrasmies K-Marketin kassalla ennen joulua, kun näki hihnalla olevan yhdeksän keittokirjaa. Sanoin, että menee "hamstraamisen piikkiin". Tämä kuuluu siihen sarjaan, että kun minulla alkaa surista jonkin asian suhteen, niin en voi levätä ennen kuin olen sen hoitanut pois päiväjärjestyksestä. Nämä kirjat ovat kolmea eri sarjaa, mutta tietääkseni ne ovat saman sisältöisiä. Ostin nuo kaikki yhdeksän ruokasuosikkia: tapakset, kasvisruoat, muffinit ja leivonnaiset, kanaruoat, pasta, kiina, thaimaa, meksiko ja kreikka. Elämä on! Ehkä löydän niistä jotain hyviä ohjeita ehkä en.

Tänään alkoi myös Hämeenlinnan Infossa välipäiväale. Pakko mennä katsomaan, mitä siellä on tarjolla. Täytyy vaan olla tarkkana, ettei osta kirjoja, jotka minulla jo on ;))

  
Tämän kirjan luin eilen ja se piti otteessaan viime sivuille asti. Minä kyllä aloin aavistella lopputulosta jo jossain vaiheessa ja niinhän siinä kävi kuin olin ajatellutkin. Jossain vaiheessa mietin, olisiko minun syytä tilata Läckbergin muutkin kirjat, ilmeisesti viisi on ilmestynyt ennen tätä. Täytyy tutustua niihin ja tehdä päätös sen jälkeen. Joka tapauksessa ruotsalaissarjat ja -kirjat kuuluvat suosikkeihini tällä hetkellä. Kirjallisuusessee kuitenkin painaa päälle nyt loman aikana, joten en taida ehtiä lukemaan ihan kaikkea mitä olen suunnitellut. Mutta ainahan sitä voi suunnitella.

3 kommenttia:

  1. Lainaappa sitten tuota Merenneitoa kun kerta niin hyvä on.

    VastaaPoista
  2. Eihän se nyt ole niin tarkkaa, löytyykö keittokirjoista reseptejä vai ei ;) Yleensä tuollaisista kirjoista syttyy jokunen idea, vaikkei reseptejä suoranaisesti käyttäisikään.

    VastaaPoista
  3. täytyy lainata, mutta vietä nyt ensin rauhassa lomaa

    VastaaPoista